voorstellen

Hallo allemaal

Mijn naam is Thea Wildeman, ben getrouwd met Hans en hebben we twee zoons en een dochter, schoonzoon een schoondochter en 4 schatten van kleinzoons.
Ik ben al heel wat jaartjes geleden in aanraking gekomen met het kaarten maken en sindsdien helemaal verslaafd.
Vandaag, 15 februari 2010 ben ik mijn blog gestart en ik ga het vooral hebben over mijn hobby,
het maken van diverse soorten kaarten en soms is het een uitdaging om mij te wagen aan één of ander project.
Het liefst maak ik romantische kaarten, ben weg van lintjes strikjes kantjes en bloemetjes.
Het fijnste werk ik met de artikelen van Marianne Design.
Ik was al vaker gevraagd om kaarten te maken voor de Marianne en voor de Kreatief met Kaarten met de mallen van Marianne Design en zit sinds 31 mei 2012 nu ook officieel in het Dutch Design Team van Marianne Design en sinds 2018 zit ik ook in het team van Find It Media, die het het Hobby Journaal e.d. maken.
Ik mag voor het Hobbyjournaal en de Hobbyzine kaarten maken, wat heel erg leuk is.
Sinds eind december 2012 heb ik met mijn dochter en schoondochter ook een kaartenclubje opgericht waar iedereen die ( gratis ) lid wordt kaarten kan plaatsen en er wedstrijden worden gehouden met leuke prijzen die wordt gesponsord door het team van de club.
Kom gerust eens langs om te kijken.
Ik zou het ook erg leuk vinden als ik hier reacties krijg, ik lees ze graag.
Ik ben vaak heek druk met opdrachten dus ik heb niet veel tijd om bij blogs langs te gaan.
Ik hoop dat mijn kaarten jullie een beetje kunnen inspireren.


dinsdag 12 februari 2013

Goede morgen allemaal,
Ik wil eerst iedereen hartelijk bedanken die elke keer een berichtje achter laten.
En mijn nieuwe volgers wil ik ook welkom heten en hoop dat mijn crea's jullie een beetje mogen inspireren.
Deze kaart heb ik gemaakt voor de "vogelwedstrijd" bij de club van Marianne Design. 
klik op de foto voor groter formaat
De materialen die ik hiervoor heb gebruikt zijn:
PR7503 (hele oude rand hansembossing)  COL 1309 (vogelhuisje),  LR0235 (ovaal).  LR0158 (kleine vlindertje), LR0227 (blaadjes), CrafTables CR1225 (hart)  en knipvel EWK1211 (springtime).
De bloemetjes en plakpareltjes zijn gekocht in de hobbywinkel.
Ik heb een gewone dubbele kaart gemaakt van 13,3 x 13,5 (Papicolor Original hagelwit nr.30)
Een strook van 27 x 13,5 en gerild in het midden (Papicolor Original hagelwit nr.30)
Deze strook heb ik over de voorkant van de kaart geplakt en aan de binnenkant de boven en onder kant vastgeplakt.(de voorkant hangt los)
 Het voorgedeelte heb ik opgebouwd met de schattige vogeltjes van het knipvel en het leuke vogelhuisje van de collectables.



Aan de binnenkant ziet hij er zo uit.
Ik heb de zijkanten beplakt met een satijnen lintje voor een leukere afwerking.
De boven en onderkant heb ik vastgeplakt zodat het midden "open" is en je er eventueel een leuke label in kan steken.
Ik heb het hart van de CrafTables  gemat op een stukje Papicolor Original steenrood nr.35 en in het midden geplakt, je kan daar je eigen tekst in zetten.
Dat was het weer voor vandaag.
Iedereen een hele fijne, gezellige en mooie dag toegewenst.
Groetjes en

12 opmerkingen:

  1. Wat een lief en schattig kaartje!

    Gr antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is weer prachtig geworden Thea!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Thea,zo lief kaartje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schatje zeg, zo mooi gedaan!!!
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schatje mooi ge daan

    groetjes brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een schat van een kaart hoor Thea ,
    Een prachtige combinatie.
    Groetjes van marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een beauty Thea, prachtige kleuren en de vogeltjes maken het geheel helemaal af, zo lief!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie creatie Thea mooie embossing rand

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wie schön, die verliebten Vögelchen. Das ist eine sehr schön gearbeitete Karte.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie,lieve,romantische creatie Thea,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Thea, wat een schattig kaartje en wat een lieve vogeltjes, leuk dat je weer even terugpakt naar een oude mal, dat is het fijne, ze zijn en blijven tijdloos, groetjes weer Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schattig kaartje en het vogelkooitje doet het goed er op.
    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor jullie berichtjes.