voorstellen

Hallo allemaal

Mijn naam is Thea Wildeman, ben getrouwd met Hans en hebben we twee zoons en een dochter, schoonzoon een schoondochter en 4 schatten van kleinzoons.
Ik ben al heel wat jaartjes geleden in aanraking gekomen met het kaarten maken en sindsdien helemaal verslaafd.
Vandaag, 15 februari 2010 ben ik mijn blog gestart en ik ga het vooral hebben over mijn hobby,
het maken van diverse soorten kaarten en soms is het een uitdaging om mij te wagen aan één of ander project.
Het liefst maak ik romantische kaarten, ben weg van lintjes strikjes kantjes en bloemetjes.
Het fijnste werk ik met de artikelen van Marianne Design.
Ik was al vaker gevraagd om kaarten te maken voor de Marianne en voor de Kreatief met Kaarten met de mallen van Marianne Design en zit sinds 31 mei 2012 nu ook officieel in het Dutch Design Team van Marianne Design en sinds 2018 zit ik ook in het team van Find It Media, die het het Hobby Journaal e.d. maken.
Ik mag voor het Hobbyjournaal en de Hobbyzine kaarten maken, wat heel erg leuk is.
Sinds eind december 2012 heb ik met mijn dochter en schoondochter ook een kaartenclubje opgericht waar iedereen die ( gratis ) lid wordt kaarten kan plaatsen en er wedstrijden worden gehouden met leuke prijzen die wordt gesponsord door het team van de club.
Kom gerust eens langs om te kijken.
Ik zou het ook erg leuk vinden als ik hier reacties krijg, ik lees ze graag.
Ik ben vaak heek druk met opdrachten dus ik heb niet veel tijd om bij blogs langs te gaan.
Ik hoop dat mijn kaarten jullie een beetje kunnen inspireren.


woensdag 9 mei 2012

Lieve allemaal,
Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van de zware hartoperatie die mijn man Hans heeft moeten ondergaan de afgelopen week.
Er was geen andere optie dan opereren want dotteren kon helaas niet meer doordat zijn aderen veel te slecht waren van de vorige bypasoperatie 18 jaar geleden.
Het is een heel lang verhaal en wil niemand er mee lastig vallen maar dat het een verschrikkelijke tijd is geweest kunnen jullie zeker wel begrijpen.
Hij is nu langzaam aan het herstellen en deze kaart heb ik hem gisteren gegeven.
Heb hem samen met mijn dochter zitten maken ( die de hele week gelukkig bij me is gebleven ) op de avond na de operatie.
Heb hiervoor gebruik gemaak van de "half XXL Square Frame Frilly #2"
CreaTables: LR0184 (halve zon), LR0227 (blaadjes), LR0162 (roosjes).
Het knipvel is  3DHM0039 en het achtergrondpapier van de nestability S4-113 is van Pretty Paperbloc PK9075 (songbook)
De clearstams is de CS0853 en heb het geheel gesponst met Distressink "vintage photo"
Splitpennetjes.
Leuk dat jullie even langs zijn gekomen.
Prettige middag, groetjes en

17 opmerkingen:

  1. Anoniem13:24

    hallo thea,
    deze kaart is fantastisch.

    Ik wil je via deze weg, heel veel sterkte wensen en voor je man wens ik een goed herstel, van harte beterschap!!!

    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart!
    Heel veel sterkte, hopelijk gaat het snel weer wat beter.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Thea,

    wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt! Heel leuk zo met het waaiergedeelte, heel apart.
    Ik hoop dat je man snel opknapt, want het toch niet niks hé!
    Heel veel beterschap gewenst!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart Thea.
    sterkte voor jouw man, ws hebben jullie mijn kaart inmiddels ontvangen
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een mooi kaartje gemaakt, Thea.

    Ik wens je man, maar ook jou heel veel sterkte, en ik hoop dat hij snel weer op zal knappen.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart Thea maar het voornaamste is dat je man de operatie goed heeft doorstaan. Wens hem een voorspoedig herstel!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je wel allemaal voor jullie lieve reacties dames.
    Het was inderdaad kantjeboord om het zo maar te zeggen.
    We hebben gelukkig nog wat jaartjes er bij gekregen samen.
    Heb je prachtige kaart ontvangen Anneke, hartelijk bedankt hiervoor!!!!!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Thea,

    Dat is een hele mooie kaart zeg en ik hoop net als mijn voorgangsters dat hij snel op zal mogen knappen.

    Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo Thea, schitterende kaart meis, daar ligt je hele ziel en zaligheid in he? gelukkig is de operatie achter de rug en kan het herstel beginnen, voor jullie allemaal sterkte en een voorspoedig verder herstel gewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel Anja en Jeanette.
    We gaan er voor hoor al duurt het wat langer dan normaal.
    Anja, nog hartelijk bedankt voor je schitterende kaart.
    Hans vond hem prachtig.( en ik ook natuurlijk)
    Groetjes Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Thea

    Een hele mooie stijlvolle kaart en hoop dat Hans snel beter zal voelen.
    Lieve groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart Thea.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Thea,
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor je man.
    Zo kon je even je gedachten verzetten, in de moeilijke tijd.
    Nu maar hopen dat hij snel zal opknappen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Thea,
    Ik vind al met al dat je je er kranig doorgeslagen hebt samen met je dochter, ik ben blij voor je dat je man al weer wat herstellende is. ik weet wel wat je moet doorstaan heb het met mijn vader en schoonvader gehad en ook een zwager van mij dus de moeilijke tijd die je hebt gehad begrijp ik goed hoop op goede tijden en kijk vooruit sterkte samen
    groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank je wel lieve dames voor al jullie lieve reacties.
    Ja, het was even een moeilijke periode.
    We gaan nu lekker voor uit kijken.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thea en Hans ook van mij nogmaal heel veel sterkte en kracht gewenst,en hoop voor jullie dat het zonnetje weer gaat schijnen.

    liefs Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dank je wel Willie,we gaan er voor hoor!
    Nog bedankt voor je schitterende kaart meis.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor jullie berichtjes.