voorstellen

Hallo allemaal

Mijn naam is Thea Wildeman, ben getrouwd met Hans en hebben we twee zoons en een dochter, schoonzoon een schoondochter en 4 schatten van kleinzoons.
Ik ben al heel wat jaartjes geleden in aanraking gekomen met het kaarten maken en sindsdien helemaal verslaafd.
Vandaag, 15 februari 2010 ben ik mijn blog gestart en ik ga het vooral hebben over mijn hobby,
het maken van diverse soorten kaarten en soms is het een uitdaging om mij te wagen aan één of ander project.
Het liefst maak ik romantische kaarten, ben weg van lintjes strikjes kantjes en bloemetjes.
Het fijnste werk ik met de artikelen van Marianne Design.
Ik was al vaker gevraagd om kaarten te maken voor de Marianne en voor de Kreatief met Kaarten met de mallen van Marianne Design en zit sinds 31 mei 2012 nu ook officieel in het Dutch Design Team van Marianne Design en sinds 2018 zit ik ook in het team van Find It Media, die het het Hobby Journaal e.d. maken.
Ik mag voor het Hobbyjournaal en de Hobbyzine kaarten maken, wat heel erg leuk is.
Sinds eind december 2012 heb ik met mijn dochter en schoondochter ook een kaartenclubje opgericht waar iedereen die ( gratis ) lid wordt kaarten kan plaatsen en er wedstrijden worden gehouden met leuke prijzen die wordt gesponsord door het team van de club.
Kom gerust eens langs om te kijken.
Ik zou het ook erg leuk vinden als ik hier reacties krijg, ik lees ze graag.
Ik ben vaak heek druk met opdrachten dus ik heb niet veel tijd om bij blogs langs te gaan.
Ik hoop dat mijn kaarten jullie een beetje kunnen inspireren.


dinsdag 24 januari 2012

Goede middag,
Deze kaart is gemaakt met de nieuwe CreaTables LR0200.
Het middengedeelte heb ik gemaakt met pergemanopapier .
Een stukje van 10x 10 cm. waarvan ik één hoek heb gestanst, het randje afgeknipt en met een glue dotje de ene punt naar de andere punt heb geplakt.
De vouw niet platdrukken maar laten opbollen.
Zo maak je twee punten en die plak je tegen elkaar in het midden van de kaart.
De versiering is weer gemaakt met de perlenpen 101 en in het midden kleine roosjes die ik heb ingespoten met perfect pearls mists interference red.
Takjes zijn van de takjespons.
Bedankt weer voor het langs komen.
Fijne dag, groetjes en


9 opmerkingen:

  1. hoi Thea, wat is die weer mooi, knap hoor om iedere keer weer iets nieuws te verzinnen, ik ben iedere keer weer benieuwd wat voor een kaartje we weer te zien krijgen, groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Jeannette,
      Hartelijk bedankt voor je lieve reacties elke keer weer.
      Deze mallen lenen zich er ook zo voor hé?
      Groetjes en een hele fijne middag.
      Thea

      Verwijderen
  2. Wat zijn de mallen veelzijdig hé, ik vind dat je er weer iets heel moois van gemaakt heb.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hartelijk bedankt voor je lieve reactie Tini.
      Ja die mallen van januari zijn helemaal mijn ding, vind ze ook super.
      groetjes Thea

      Verwijderen
  3. Hoi Thea
    Wat een super mooi kaartje.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Bennarda,
    Hartelijk bedankt voor je lieve reactie.
    Fijne dag en groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Thea,
    Wat een mooi romantisch kaartje, prachtig!
    Ik las dat je met de perlen-pen de parels had gemaakt. Knap hoor, want ze lijken net echt.
    Ik dacht dat het gekochte waren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor je lieve reactie Doutzen.
    Ja ik ben heel blij met die perlenpenne, je hebt ze in allerlei kleurtjes.
    Fijne dag en groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. bonjour, je viens de visiter votre blog, il est très beau, et des cartes magnifiques,toutes mes félicitations, et continuez a nous faire réver,
    moi je suis française, et fait aussi des cartes
    amicalement,
    fanfan

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk bedankt voor jullie berichtjes.